Söndag

Tråkiga söndag, hatar dessa dagar... oftast finns det inget att göra liksom. Jag har spenderat dagen genom att plugga, städa och varit ute i solen lite. Skönt att solen är framme idag iaf. Har ju varit borta ett tag men kom fram lite smått redan igår. Så nu tycker jag den kan stanna! :) Kanske blir en lite promenad senare med Izabelle gumman. Skönt att komma ut och röra på sig lite.

Imorrn så börjar jag inte förän kl 13, jävla tid att börja liksom! Tycker det är skit trist. Hinner ändå inte göra ngt hemma på förmiddagen för man sover länge och bara går och slappar innan man ska iväg till Universitet då och sen blir dagen lång och man kommer inte hem förän halv fem när man slutar 16. Super trist! Hoppas veckan går super snabbt. Längtar till helgen då jag ska vara med Maddis och Petra :) Hitta på massa skoj ska vi :) Måste ju passa på att umgås med dom nu innan de åker iväg till Spanien över sommaren, jävla fuskisar :P Kommer sakna dom enormt.

image248


Kommentarer
Postat av: Anna

trist o börja 13! själv börjar jag jobba 15.30-21.15, ska jobba extra imorrn.

2008-05-04 @ 22:16:30
URL: http://annaflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0