Splitter!

Helt plötsligt ropar mammi på mig på framsidan och jag går ner och ser att rutan på passargerarsidan är totalt krossad. Ingen vet vad som hänt. Grannarna har kommit ut och alla är helt förvånade, ingen har hört eller sett något. En fönsterruta i en bil spricker väl inte bara? Undra vad som har hänt. Mammi skulle skjutsa mig till Karlskoga sen ju, så nu blir det buss istället. Tur att Maddis redan är där med familjen och kan möta upp mig på stationen så vi får skjuts till Bråten till Petra iaf. Långt att gå :P

image260


Kommentarer
Postat av: Izza

Kan ju vara en fågel som kraschat in i rutan?

2008-05-11 @ 21:26:41
Postat av: Sandrah

det är verkligen illa att återvända till krhamn!!

2008-05-12 @ 08:47:58
URL: http://sandrah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0