Stupid boys

image272
Bilden säger väl ändå allt :P

Idag är det onsdag, ännu en ledig dag, suck! Men imorrn ska man tillbaka till Universitet igen, guuud va jobbigt jag har det - en lektion i veckan :P Hatar det faktiskt, blir rastlös av att inte ha något att göra. Igår så var jag så rastlös så jag gick och tröst shoppade :P Haha näe så illa är det inte. Ska shoppa idag med faktiskt, ska med mammi till Karlskoga och se om det finns något kul där, hoppas! Hon ska på fest på fredag och jag ska ju till Göteborg i helgen, så då vill man ju ha ngt nytt och snyggt ;) Igår blev det som sagt lite shopping också, nya skor - skogalen jag vet ;) lite annat smått och gott, men inga kläder :( Hängde visserligen undan, men det var ingen som jag verkligen ville ha, då hänger jag aldrig undan - då köper jag det! Sen blev det en sväng till coop, köpte lite shampo och såna nödvändigheter. Satte mig i solen utanför coop ett tag, orka inte gå hem då jag skulle möta Maddis om en timme på stationen. Adde kom och gjorde mig sällskap en stund i solen iaf. Trevligt med sällskap. Sen begav jag mig till stationen för att möta Maddis gumman och vi gick till Blå Valvet och tog en varsin kyckling sallad med vitlöksås, sååå underbart gott! Har inte ätit så mycket vitlöksås på senaste tiden eftersom Andreas är allergisk, så nu dog av nästan för att det var så gott :P Sen promenerade vi hemåt. Det såg ju ut som det var fint väder igår. Strålande sol, men icke då. Det blåste iskallt! BRR! Hoppas värmen kommer tillbaka snart. Näe nu ska jag fixa mig i ordning så mammi och jag kan åka till Karlskoga :)

Kommentarer
Postat av: Anna

hoppas ni får kul i gbg :)

jag vill också shoppa!!!!!!!!!!!! men i have no money :( buhuuu :(

2008-05-21 @ 23:22:39
URL: http://annaflickan.blogg.se/
Postat av: Marie

ja jag har funderat på de. men hur tar man reda på IP nr?

2008-05-22 @ 21:13:19
URL: http://sezzan85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0