Tokig fredagkväll

Idag är man trött. Blev en riktigt helkväll igår. Kom till Izabelle vid halv åtta och vi började göra oss i ordning. Humöret var inte på topp när jag kom, men det steg i takt med klockan :) Vid halv tio tiden så begav vi oss ner mot stan. Skulle åka en karusell innan vi skulle vidare till Karlstad. När vi väl satt oss i virvelvinden ser jag att jag har en stor maska i mina stumpbyxor. Vi hade ju inte börjat åkt ännu så Izabelle och jag trodde att jag skulle hinna få av mig dom. Izabelle drog och jag drog och till slut fick vi av dom på ena benet. Efter att fått av stöveln och strumpan. Då börjar helt plötsligt karusellen åka. Där sitter jag med strumpbxor och stövel på ena benet och barfota på andra :P Izabelle och jag försökte med gemensamma krafter på mig stöveln innan virvelvinds vagnen börja snurra för mkt :P Till slut gick det, men då hade jag kjolen uppe i midjan. Killen som jag pratat med innan vid virvelvinden tyckte det var super kul. "Very good trosa" ropa han och gjorde tummen upp och log som tusan :P Så nu har man visat trosorna för en tivioliarbetare också, ofrivillig visserligen :P

Efter en tur i virvelvinden gick vi mot bilen och styrde mot Karlstad. Men sommarparty musik på högsta volym. In på Arena där det var 70 tals tema, riktigt bra låtar ibland men inte hela tiden så det var tur att andra dansgolvet spelade "vanlig" musik :) Vi dansade en massa och fullt av folk var det! Mycket konstigt folk också vill jag lova :P Men träffade Kristoffer :) Han kom fram och sa "hej Sara" och jag kände inte ens igen honom, otrevliga jag svara: "hej... eh, vem är du?" Men innan han hann svara så kom jag ju på vem det var. Mys att träffa han ;) När Arena stängde blev det den obligatoriska trippen till donken :P Men jag åt några bett av min hamburgare och typ fem pommes sen fick jag inte i mig mer, hade så jävla ont i magen. Trodde jag skulle bli tokig :( Så det var slöseri med pengar, men men. På vägen hem så var vi trött och det började ljusna. Damp rakt ner i sängen när jag kom hem utan att ta bort sminket eller ngt, var så trött. Men idag blir det nya tag :D

Längtar som en tok tills imorrn ;D

Kommentarer
Postat av: em

älskar virvelvinden :)
neeej det är min första tatuering. hihi

2008-05-31 @ 19:24:56
URL: http://www.foreverwithin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0