Underbara lördag

Idag är det äntligen lördag, har längtat hela veckan :) Idag ska man ut med Maddis och Petra. Först ska vi på fest i Karlskoga och sedan ska vi till statt i Karlskoga där September spelar idag, blir nog super skoj tror jag :) Hoppas på en toppen kväll :) Annars idag blir det lugnt. Håller på och vår städar altanen med  mammi. Har precis tagit bort ogräs och tvättat stenplattorna medan mammi skurade altanmöblerna. Ska bli mysigt att sitta där och grilla i sommar :) Mammi får klippa gräset sen eftersom jag får värsta allergichocken om jag skulle göra det nu, uscha!

Igår var det en lugn fredag. Hade tänkt plugga en massa men det blev mest att lata sig. Var nere på stan en sväng och sedan hem till farmor och tvättade hennes fönster och satte upp nya gardiner. Sen åkte jag hem och sedan iväg igen för att möta Adde. Vi har nog inte setts på flera år. Så det var kul att träffa honom :) Vi handlade lite på Hemköp och sen gick vi hem till honom och fixade tacos, super gott! Spelade även lite wii och kollade på tv. Sen gick man hemåt och hamna rätt tidigt i säng. Var lika bra att ta en lugn kväll eftersom jag ska ut idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0