Valborg och planer

Valborg var rätt lugn. Var på Universitet och vi hade mattegympa lektion hela förmiddagen. Super skoj :) Sen åkte studiegruppen iväg till centrum för mat och shopping. Jätte trevligt :) Vid halv sex tiden så åkte jag till Izabelle och Benjamin och vi åt jätte god mat och sedan så åkte vi iväg till Hmebygdsgården och kollade på majbrasan. Det brann ordentligen denna gången, och mycket folk var det. Benjamin var så trött på vägen hem så han somnade när vi tog en tur till skärgården. Så när vi kom hem gick Izabelle och la honom och sen slappa vi lite i soffan innan vi hoppade i ett skumbad :) Så skoj så, vi sjöng och skratta en massa. Vi har allt bra kul ihop vi två :P Sen slappa vi lite i sängen innan vi började göra oss i ordning. När Jesper kom hem begav vi oss till Vavet, vilket inte var någon hit direkt. Tråkigt folk och lite folk. Dålig musik och dålig show. Tyckte showen var riktigt pinsam :P Vi dansade lite och sedan tog vi och åkte några varv på stan med lite dunk musik istället :P Hehe. Det var bättre än varvet kan jag lova. Kom hem vid typ kvart i två. Det var en lugn Valborg helt enkelt :P





Igår var det en lugn dag och jag var rätt trött fast att jag inte var uppe så länge. På kvällen kom Andreas och vi kollade på film, det slutade med att han sov över. Men som vänner som vi är fick han ligga på en madrass på golvet :P Blev en massa snackande iaf. Kul att vi kan umgås iaf. Fast att det känns skumt då och då. Idag så skjutsade mammi Andreas hem till Emmy och sen åkte jag och mammi vidare och hämtade mormor. Det var meningen att vi skulle åka och äta på thairestaurangen men det var det fullt! Så vi åkte till Gretas ute på Stensta center, det var riktigt smaskigt kan jag lova! :) Nu sitter man här och ska plugga lite. Hade tänkt ta mig en promenad idag men det satte vädret stopp för :( Så trist! Ikväll blir det Arena med Izabelle gumman iaf, vi ska shaka rumpan ordentligt på dansgolvet :)

Hoppas ni får en bra helg, det ska jag ha iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0