Wohoo

image267


Gud va bra filmen jag och Danne var på igår va :D What happens in Vegas med Cameron Diaz & Ashton Kutcher. Två super roliga skådisar ju :) Vi skratta nog mest av alla inne på bion också :P Fast iofs var vi inte så många där inne i biosalongen, precis lika tomt som i Krhamn liksom. Dåligt!

Idag har man haft fullt upp. Pluggat med studiegruppen hemma hos Maria hela förmiddagen, vid klockan två kände vi oss klara med sista grupp uppgiften :D Det firades med thaibuffé nere vid gästhamnen, såååå gott! Det var vi verkligen värda efter allt slit :P Sen skjutsade Malin hem mig och jag satte mig vid datorn och skrev lite på det sista jag har att göra till Universitet. Var lite med Emelie på kvällen också, blev en tur till maxi. Hon är för go :)



Längtar som en tok till helgen, då blir det jag och Izabelle gumman som drar till Göteborg och går på speedway, shoppar, festar och sover på hotell. Har även fixat så vi går före i kön till nattklubben vi ska till, lyx :P

Kommentarer
Postat av: em

oooh vill också se! så den va sevärd då? :) hehe. vem är danne gumman? :P

fan va mys att ni ska till göteborg i helgen! hur mycke mil är det till gbg från dig? :) puss gumman!

2008-05-20 @ 01:23:09
URL: http://www.foreverwithin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0