Alla helgon



Idag har man varit runt på kyrkogården och tänt ljus. Först gick mammi och jag till pappas och farfars grav. Sen gick vi vidare till minneslunden där min morfar ligger och även min gammel farmor. Tände två ljus där innan vi gick vidare till min morfars familjegrav (han valde att inte ligga där utan ville ligga i minneslunden) och så tände vi ljus även där. Efter att ha varit runt på stora kyrkogården tog vi bilen och åkte till djurkyrkogården och tände ljus på Tarzans grav. Då hade de redan blivit mörkt så det var jätte fint med alla tända ljus överallt.

Ikväll blir det utgång på statt med Izabelle. Kommer nog vara mycket folk då det är halloween firande på statt ikväll. Vi skippar dock att klä ut oss. Har ingen lust och inget som jag skulle kunna ha på mig heller känns det som... så får helt enkelt gå som mig själv :P Ska bli riktigt kul att komma ut och dansa lite iaf.

Kommentarer
Postat av: ella

fin bild=)fint me alla ljusen

har inga föräldrar så vet hur d käns båda dog tidigt.

hoppas du har en bra dag å mår bra idag=)

2008-11-02 @ 13:08:27
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: ella

tack=)nu är jag mätt så ja kan rulla fram;)hoppas d blir nå bra på tvn idag kramis

2008-11-02 @ 17:36:24
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: Anna

själv har jag jobbat heeeela helgen så jag har ej varit på kyrkogården...

2008-11-02 @ 21:56:13
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0