Ändrade planer

Idag har man mest pluggat. Henrik skulle ju ha kommit men blev inte så tyvärr. Jävla snö. Så nu får man vänta tills nästa vecka, men då blir det några dagar också :) Han kommer hit och sen åker vi till Sunne tillsammans nästa dag. Så det blir nog bra :) Åkte till Karlstad med mammi efter att hon slutat  jobbet. Hämtade böcker på universitet och mötte Johan (Josses kille) som gav mig en bok också. Sen blev det lite små shopping också, hittade en jätte fin väska bland annat och julklappar. Sen blev det en tur till mcdonald för båda var hungriga. Nu har jag mest suttit och skrivit på arbetet och smsat med Henrik på kvällen. Är snart dags för sängen. Har mycket som ska göras i morgon, sen på torsdag åker jag till Småland - äntligen :) Ska bli så kul att träffa Emma gummsan! Vi kommer ha en toppen helg tror jag :)


All I want for christmas is you

Kommentarer
Postat av: ems

klart vi kommer gum, vad vi än ska göra :)

2008-11-26 @ 04:27:42
URL: http://foreverwithin.blogg.se/
Postat av: ems

HÖRRÖ SKITNYLLE :p du kom ju aldrig in på msn igår =P du får se till att komma in ikväll! vill prata lite med dej! :) Puss gumman, du är bääst!

2008-11-26 @ 06:40:37
URL: http://foreverwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0