Äntligen fredag

Igår så åkte Tindra iväg på en liten tur. Vi köpte en bur till henne och hon fick följa med till farmor en sväng. Det var intressant tyckte hon :P Hon och Trulls fick nosa på varandra när hon satt i buren och hon ville gärna ut till Trulls och leka, men han har ju aldrig sett en annan katt förut så han var verkligen fundersam. Sen när hon stack ut tassen genom buren så väste han, stora Trulls var rädd för lilla Tindra. Han är ju dubbelt så stor som henne :P Så han gick och gömde sig under en stol fast att hon var inne i buren :P


Idag har man varit i Karlstad. Åkte dit med tolv bussen och mötte Madde C och hennes kille på stan. Josse skulle också ha varit med men hon hade mycket med skolan tror jag. Vi sa hejdå till Mikael (Maddes kille) och sen gick vi och mötte Petra och jag lämnde böcker till henne och vi stod och prata lite. Sen gick Madde och jag vidare till Mitt i city och åt lite wok, super gott :) Efter maten blev det lite shopping. Handlade dock bara underkläder och lite parfym och hudlotion då jag ska iväg till Karlstad med mammi imorrn igen :P Men det var trevligt att träffa Madde för henne har jag inte sett på jätte länge.



Kommentarer
Postat av: Anna

haha feg katt :D

2008-11-07 @ 21:59:17
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0