Äntligen!



Äntligen snö :D Idag har det snöat, även i Kristinehamn. Vi glömdes inte bort denna gången! :P Helt underbart, när jag tittade ut genom fönstret var det som en vit vägg som mötte mig. Jag blev super glad. Hoppade upp och ner av lycka. Ja, jag är en sucker för snö :P Blir riktigt barnslig då! :P

Ikväll blir det lugnt, Jocke skulle ha kommit hit och kollat film i brist på annat. Men hans kompis låg på sjukhus så han ville åka dit, och det är förståligt. Men för min del blir det fortfarande en lugn kväll. Jag ska ju på fest imorrn i Karlstad så det får bli väldigt lugnt idag helt enkelt. Festen imorrn ser jag verkligen fram emot iaf :) Mycket folk så det blir nog skoj. Längtar till tisdag eller onsdag också då Henke kommer, men det är långt kvar.... Jobbigt att sakna. Tur att det finns telefon och internet iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0