Dag som gått fort

Ja idag har man varit duktig, tvättat fönster och sånt inför helgen :P Andreas kom hit och fixade min dator som var dum. Jätte snällt av han, bjöd honom på pizza som tack :) Kul att kunna vara kompisar med sina ex faktiskt. Vill dock inte ha kontakt med alla. Men en del funkar :P När mammi slutade jobbet blev det återigen en resa till Karlstad idag. Lämnade tillbaka boken jag lånat av Josse och även väska jag köpte igår, som inte såg ut som den gjorde i affären :P Blev en ny väska istället :P Pratade en stund med Josse när vi ändå sågs och det blir väl utgång snart ihop, för det var ett bra tag sen.

Har nyss pratat med Henke i telefon, tur att såna finns :P blev en timmes snackade, han är för go. Får mig att le :) Saknar honom, men vi ses ju om en vecka typ. Känns oerhört långt just nu. Men ska ju vara i Småland hos världens bästa Emma så tiden kommer nog gå fort då, för tiden går ju fort när man har kul :D Imorrn bär det av till Småland. Packar för fullt här hemma. Tänkte först ta med mig bärbara datorn också, men det struntar jag i. Vi kommer ha massa kul ändå så hinner inte sitta vid den, eller hur Emma gumman? :P

Näe nu blir det sängen snart. Natti natti.

Kommentarer
Postat av: ems

nej. ingen dator :P vi kommer ha fullt upp med shopping, kolla film, plocka upp julsaker, gosa med djuren och bara ha såå kul! :D hihi. DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA SARA!

2008-11-27 @ 00:24:08
URL: http://foreverwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0