Det börjar visst bli höst...

Winnerbäck i höstmörkret kan aldrig slå fel!

Igår kväll var man hemma hos Malin i hennes och Anders nya hus ute på Strand. Super fint! man blev ganska avis kan jag lova! :) Det var Malin, Anna, Maria, Helena och jag. Malin bjöd på fika och vi satt i köket och prata en massa sen gick vi och satte oss i sofforna och kollade på Maimi Inc och Grey's Anatomy. Riktigt trevligt hade vi och det får vi snart göra om igen :)

Ramla i trappen igår förresten, helt sjukt! Bara halka omkull och tog emot mig på högerarmen. Börjar redan bli blå på underarmen och högra knät. Kommer säkert se ut som jag är misshandlad sen. Usch alltså! Ont som tusan gjorde det. Men ä rman klumpig så är man liksom :P

Idag ska jag åka iväg till Universitet och träffa min handledare för första gången, hoppas hon är bra. För hon har ju varit svår att få tag i iaf. Efter att jag varit på Universitet så blir de att åka in till centrum och hämta ut min nya mobil, wiie :) Äntligen! :) I eftermiddag så ska man och ta sista sprutan mot hepatit. Ska ju inte längre åka utomlands. Men eftersom jag redan tagit första sprutan är det lika bra att ta andra också. Skyddet håller tydligen i sig i ca 30 år, så det är ju bra. Sen så blir det att träffa Jocke och hitta på något. Vi vet inte vad än. Men någon bowling revansch är han inte sugen på iaf :P

Kommentarer
Postat av: ems

hahaha jävla klant du är. jag ramlar också typ överallt hela tiden... det är mest pinsamt när folk ser. hahaha.

2008-11-13 @ 13:45:42
URL: http://foreverwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0