Friends forever



Fick denna fina bild av Emma idag när jag kom hem från Småland. Måster erkänna att jag saknar henne redan! :( Usch, det var hemskt att åka ifrån henne. Vi klicka verkligen. Samma sjuka humor och personlighet, har nog inte skrattat så mycket på länge som denna helgen :D Du är underbar gumman!

I torsdags tog jag då tåget till Tranås. Två byten och sen kom Jens och mötte mig på station. Inte träffat honom nu på ett tag så det var kul. Fast att jag fick vara ensam ett tag när han var på hockeyträning. Sov i hans sköna soffa under natten och på fredag morgon var han snäll och skjutsa mig till Eksjö där jag skulle träffa Emma gummsan. Vi gick på stan, åt mat på Kina, mums mums tyckte vi :) Sen begav vi oss til tattoo ställe där Emma skulle pierca sig. Hon var så duktig så fast att hon var nervös! Jag dokumentera det så fint, bildbevis finns på bilddagboken :P Sen var jag duktigt (inte som Emma dock) och piercade öronen. Har ju nickelallergi så har inte gjort det förän nu, men det blev sivler och titan så det ska inte vara några problem och det gjorde inte ens ont. Så nöjd så :) Blev lite shopping i Eksjö och sen hyrde vi tre filmer: Barnhemmet, Over my dead body och I will never be your women. Vi var jätte rädda under Barnhemmet och skratta som tokar till de andra :P Sen gosa vi ju massa med Emmas underbara hundar och katt, jag blev ju helt kär i alla djuren. Funderade ärligt på att kidnappa med dom hem till Krhamn :P Vi gick och la oss rätt sent och somna ännu senare för att vi prata så mkt :P

Igår gick vi upp tidigt och gick till bussen och åkte in till Nässjö, där blev det shopping och sen åt vi på ett jätte mysigt ställe. Potatisgratäng och fläskfilé, super smarrigt! Vid två åkte vi tillbaka och sov en stund med hundarna. Sedan så börja vi plocka fram Emmas julsaker och julpyntade, kom lite i stämmning fast det int evar ngn snö :P Sen åt vi mat och började dricka lite och kolla film från när Emma och Nicke var i New York - helt underbart! Vill också dit i jultider, så fint och mäktigt! Var meningen att vi skulle ut, men vi hade trevligt hemma hos Emma och var inte så sugna på det så vi stannade kvar och kollar på youtube klipp och skratta en massa. Pratade en massa med Henke som ringde också :)

Idag så vakna vi tidigt och åkte till Nässjö igen, men de hade inte öppet på stan där - så dåligt! men vi syndade och åt lite pizza och sen satt vi på station och prata för att fördriva tiden tills mitt tåg kom. Då var det jobbgt. Ville inte alls åka hem :(

 Men jag kommer snart igen gumman, du är en vän för livet! Så glad att jag träffat dig! <3



Kommentarer
Postat av: ems

naaaw. blir helt rörd ju >,< jaaa, du är också en vän för livet. vi ska sitta och röka pipa på en trapp när vi är 80 och skratta åt "VEM VARE SOM KASTA?" hahahah :D puss, love you bejbi!

2008-11-30 @ 22:41:29
URL: http://foreverwithin.blogg.se/
Postat av: ems

saknar dig med! ;( får ses snart igen!

2008-11-30 @ 23:08:43
URL: http://foreverwithin.blogg.se/
Postat av: ems

vi har BÄSTA humorn :D 1 korv med 2 kulor. HÖHÖHÖHÖHÖ :D

2008-11-30 @ 23:09:14
URL: http://foreverwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0