Going to Småland :P

När Tindra vill gå upp så går man upp - så enkelt är det :P Ingen idé att försöka sova vidare när man har en katt som hoppas upp och ner på magen. Men hon är söt iaf :P Väskan är packad. Ska bara stoppa ner presenten till Emma som jag har med mig också, hur tusan jag ska få plats med det bara, hehe.

Idag blir det inte så mkt mer än att sitta på tåg ner till Småland. Har laddat upp med fullspäckad mp3 spelare och tidningar. Så jag ska väl klara mig. Henke har ju sagt att han ska sms bomba mig också, så det låter ju kanon :) Jag fick för mig att jag skulle åka tidigt idag men inte då. På biljetten står det halv två så nu ska man gå och dra här hemma i flera timmar. Trist som tusan! Får väl kolla lite på examensarbetet i birst på annat :P

Ha en bra helg alla! För det ska jag ha :)
Bye bye



Kommentarer
Postat av: ems

wey snart ses vi :D

2008-11-27 @ 13:25:23
URL: http://foreverwithin.blogg.se/
Postat av: Anna

hoppas du får trevligt! :)

2008-11-28 @ 00:24:54
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0