Hjälp, klädproblem!

Snön är kvar idag med, trodde nästan att den skulle försvinna bort under natten. Jag tog med Tindra ut i snön en sväng idag, hon gillade det inte. Fy för att få snö på tassarna :P Hehe. Annars har hon mest suttit i ett av mina fösnter idag och tittat på små fåglarna som äter mat på grannens tomt, nyfiken i en strut :P

Jag var nere på stan med mammi en sväng förut. Blev lite dricka till kvällen på systemet. Nam nam ;D Ska ta sex bussen till Karlstad med Maddis och Lucas. Danne och Henrik kommer redan sitta på bussen då för den går tjugo i sex från Karlskoga så vi kommer sitta hela gänget på den. Blir nog skoj, tror det kommer bli en riktigt trevlig kväll :) Utgång på Nöjes i Karlstad blir det. Nära från Sören och Petra och jag är väl inte så förtjust i Nöjes men kanske funkar. Har ju trevlig sällskap med iaf :) Gäller bara att hålla reda på alla där inne också, Nöjes är stort :P Kan inte bestämma mig för vad jag ska ha på mig ikväll dock. Kanske ngn av dessa? Vad tycker ni?? Alltid detta klädproblem :P


Kommentarer
Postat av: ems

du klär i allt gumman!

2008-11-22 @ 17:43:54
URL: http://foreverwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0