Jätte trevlig lördagkväll

Jaha då sitter man vid den bärbara datorn då, min andra är cp och bråkar bara med mig. Är hur seg som helst och stänger av sig lite då och då. Så jag sket i den till slut. Orkade inte med, jag skulle ju ladda upp bilder. Nu har jag äntligen laddat upp bilder från igår, dock inte alla eftersom bilddagboken är dum idag också! Datorer och skit alltså :P

Kvällen igår var hur som helst super trevlig :) Träffa massa trevligt folk, så man fick lite nya vänner :) Vi sjöng singstar, drack, pratade och hade hur trevligt som helst :) Det gick inte alls bra för mig på singstar, jag som brukar äga :P haha näe men det var iaf trevligt och sitta och snacka med massa nytt folk. Tequila race var det i köket också, jag fick agera bord där ett tag med salt och citron, även Dannes mage fick agera bord ett tag :P Vid halv tolv, tolv någon gång vi i samlad trupp till Nöjes. Danne betalade in mig, så snäll :) Lite folk där, men rätt kul ändå. Den lilla stunden man var där :P Jag hamnade ju på lite efterfest innan det var dags att återvända hem till Petra och sova på luftmadrassen. Sov dock inte mkt eftersom en viss Danne snarkade så jag och Katarina inte kunde sova :P Vi gick väl upp runt nio tiden tror jag och då var det frukost som gällde och massa prat om gårdagen. Henke kom till slut och anslöt sig till oss efter att ha vaknat upp i en studentkorridor på Kronoparken, taxi till Petra och Sören hade kostat 200 spänn :P Vi skratta rätt bra åt honom :P Jag, Danne, Henke och Katarina gick tillsammans mot stan sen och jag och grabbarna tog kvart över tolv bussen hemåt. Trötta och sletna. Men det var en trevlig kväll som sagt, och alltid trevligt att träffa nytt folk :)

Resten av denna kväll går åt att bara vila sig kan jag lova :P

Kommentarer
Postat av: ems

datorer suuuger :P ses om 5 dar baby! <3

2008-11-24 @ 00:22:29
URL: http://foreverwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0