Lite tripp

Idag har man varit iväg till Karlstad med Izabelle och Benjamin. Det blev en sväng till universitet och sedan åkte vi vidare in till centrum. Tog en fika på "Mat och muffins", där var det verkligen super mysigt :) Jag och Benjamin tog en varsin chokladboll och Izabelle tog kladdkaka och grädde. Vi satt och myste och prata lite innan vi gick vidare. Köpte lite små grejer bara och sen köpte jag julklappar, fast att jag egentligen är klar med dom för länge sen. Men kan inte hjälpa det. Jag tycker det är så kul att  ge bort julklappar :) Sen gick vi till Teknikmagasinet också, och där fick jag hjälp av en tjej som fixa så jag får min mobil nu på fredag eller nästa, kanon :) Slipper jag köpa den på internet och den blir inte så dyr som på siba heller, kanon bra :) Så nu längtar jag som en tok efter min nya mobil :) När vi kom tillbaka till stan tog vi en lite sväng i centrum och en tur ut till skärgåren. Verkligen deprimerande att åka där ute på hösten och vintern :P Sen hämtade vi upp Jesper och de skjutsade hem mig. Tack för en trevlig dag :)



Nu på kvällen har jag mest suttit och skrivit på examensarbetet och sedan kollat på depserate housewifes, så bra ju :) Blir att lägga sig tidigt idag och se om jag får någon sömn denna natt, annars så blir det att skaffa insömningstabletter igen.

Kommentarer
Postat av: ems

jaaa vi ska ha superkul! längtar som en tok! äntligen får vi ses :) och ja. jack och rose är sååå fina i titanic! puss going!

2008-11-12 @ 00:39:34
URL: http://[email protected]
Postat av: Izza

Tack för en trevlig dag :)

2008-11-12 @ 12:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0