Lördag kväll i Kga

Igår var man iväg till Karlstad med mammi. Vi åkte till Bergvik och shoppade lite. Blev lite små grejer bara. Sen blev det Ikea och där åt vi mat, köttbullar såklart :) Sen blev det en tur till en djuraffär också, köpte mat till Emmys ödlor. Äckliga larver som levde. Kröp i hela mig i bilen på vägen hem bara av att veta att dom låg där i baksätet :P

På kvällen blev det Karlskoga. Åkte hem till Daniel och där var redan Henke. Vi satt och drack, prata, lyssna på musik och hade allmänt trevligt. Vi skulle egentligen bli 8 personer men de flesta hade bangat ur tyvärr. Men inte hade vi tråkigt för det inte :P Jätte trevligt. Sen tog vi taxi till statt och gick även in på Harrys. Trevligt värre, mkt dans och så :) Träffade även lite folk som jag kände så det var trevligt att se lite bekanta ansikten bland allt folk :) Henke och Danne bjöd både på entré och dricka så behövde inte betala ngt där inne, så snälla så :) Sen serverade dom mig vatten vid ett när jag kände att det var nog :P Träffade på Stefan också så sov hos han under natten, har ju sovit där fler gånger så det kändes bättre att sova där än hos Danne som jag aldrig sovit hos. Vi åt lite pasta innan vi gick och la oss, gott de :) Vi var sega när vi vaknade i förmiddags kan jag lova. Låg och tittade på tv och tjöta en massa. Vid fyra tiden så skjutsa han hem mig. Så snällt så. Och nu sitter man här och är sådär allmänt seg. Ingen bakfull iaf, tack och lov. Bara trött. Var en trevlig kväll iaf, fast att vi inte blev så många som det var tänkt från början då, hehe :P


Kommentarer
Postat av: Izza

Trist när folk backar ur men bra att ni fick det skojjsigt ändå :) Vi måste ut å shaka snart igen oxå, och gärna ses nån dag om du vill?

2008-11-10 @ 10:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0