Lugn dag

Nu är denna måndag över. Blev inte en sån händelserik dag inte. Åkte tolv bussen till Karlstad och träffade Henke och Patrik, gick lite på stan och sen gick vi till mat och muffns (nya favvo fiket) och fikade lite :) Pratade en massa och sen gick vi i lite affärer till innan vi gick till buss stationen och se hejdå till varandra. Riktigt kul att träffa grabbarna :) Blir att träffas snart igen, vi ska ju festa ihop sa vi. Men Henke ska jag träffa redan nästa vecka iaf. När jag kom hem till Krhamn så gick jag hem till Emmy, det blev lite Buzz spelade innan jag gick hemåt igen. Buzz är ju så kul :) Nu sitter man här och har skrivit lite på arbetet och nu så lockar sängen kan jag lova. Så natti natti på er :)

Kommentarer
Postat av: ems

har fått sådana av thina :/ dom tabletterna funkar inte på mej :/

2008-11-18 @ 01:00:44
URL: http://[email protected]
Postat av: ems

svar: jag vet inte om blondinbella sagt det men tror det. läser inte hennes blogg själv så. men det är skabb. förfan man tvättar sej i röven förfan :P

2008-11-18 @ 01:11:15
URL: http://foreverwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0