Make me smile

Idag har det varit en bra dag. Mötte Marie på Universitet vid 10 och vi hade mycket och prata om, hon tyckte det lät jätte bra det jag hade hunnit med mitt examensarbete och hon tyckte att jag var väldigt positiv så det gillade hon :) Sen gick jag ner till arkivet och hämtade ut lite passande examensarbeten som studenter gjort tidigare som jag kan ha och jämnföra med. Men det tog sin tid innan man hittade dit kan jag lova. Men det gick tillslut. Sen tog jag bussen in till centrum och hämtade ut min nya mobil! Helt underbart! Den är snyggast kan jag lova :D I love it!

På eftermiddagen har jag mest suttit med examensarbetet. Fick ringa Jocke och tacka nej till att ses idag så vi får ta det nästa vecka. Kände att jag hade lite flyt och då är det lika bra att fortsätta skriva. För vissa dagar får man inget gjort liksom. Nu på kvällen har jag suttit och kollat på tatueringar (vill ha en ny!), skrivit på arbetet och pratat med folk på msn. Dags för sängen snart. Ska kolla på sex and the city och smörja in mig innan jag kryper ner under täcket :)





You make me smile when I think about you...

Kommentarer
Postat av: ems

du är duktig i skolan gumman! stolt över dej <3 puss babe.

2008-11-13 @ 23:31:11
URL: http://foreverwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0