Måndag morgon

Trött trött, skulle vilja sovit mer men Tindra tyckte det var dags att gå upp tydligen. Jamade som en tok och knuffa mig i ansiktet med sitt huvud. Så det var bara att gå upp. Nu har man iaf ätit frukost och duschat. Nu ska jag klä på mig och springa till maxi för att köpa kattmat till lilla token :P

Sen vid tolv tiden ska jag ta bussen till Karlstad, blir en sväng till Universitet och sen vidare in till centrum där jag ska träffa Henke och Patrik för en fika. Ska bli trevligt att träffa grabbarna :) Annars idag blir det nog lugnt. Ska skriva lite på arbetet.

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: ems

jag vaknade precis :S klockan är förfan halv 5 .. jisses :/ dumt av mej. he. jag ska bara ta det lugnt. kolla någon film... jag väntar på att dagarna ska gå tills vi ses :P

2008-11-17 @ 16:42:05
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0