Plugg plugg och plugg

Usch idag var man uppe vid klockan sju igen. Kunde inte somna om. Gick ner och åt frukost och sen gick jag upp med Tindra och vi somnade om. Fan va Tindra snarkar alltså, man får försöka somna innan henne annars snarkar hon så man inte kan somna :P

Idag blir det en lugn (och tråkig) dag, ska mest sitta och plugga. Har ju fått mail av min handledare äntligen, helt otroligt! :P Så nu kan man komma igång ordentligt iaf. Känns skönt. Blir nog att jag ska till Universitet på måndag och träffa henne för att göra upp en plan för hur arbetet ska läggas upp och så. Känns bra att komma igång. Vill bara få det gjort så jag är klar med mitt arbete och klar med utbildningen :P



Kommentarer
Postat av: Anna

hoppas arbetet går bra! fan vad skönt att snart vara klar! :)

2008-11-06 @ 22:18:26
URL: http://annaflickan.blogg.se/
Postat av: Izza

Skönt att du fick tag på handledaren tillslut då. Du får skaffa öronproppar så du kan sova när lilla tindra snarkar :P Kram

2008-11-07 @ 15:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0