Shaka rumpan ikväll

Igår så var man runt om i stan. Emmy kom och hämtade och vi åkte till varnumhälsan och jag tog min andra vaccinspruta mot hepatit, så nu har man grundskyddet iaf :) Sen åkte vi till maxi där en kille kollade på Emmys bil, tyvärr var han inte intresserad. Sen åkte vi upp till praktiken och jag lämnade lappar om intervjuerna med barnen och sen fick jag mina hipsters och linnen av Lotta som jag beställde för hundra år sen, de hade jag glömt bort. Så de var kul att få dom :) Sen fortsatte jag och Emmy mot station där jag hämtade ut biljetter. Sen åkte vi till Charlies och handlade mat och åkte hem till Emmy och käkade. Sen spelade hon, Glenn, Andreas och jag Buzz. Riktigt kul :) Älskar det spelet! Senare på kvällen så kollade jag och Emmy , plus Putte på Kung fu Panda. Så söt film :) Kom hem runt tolv någon gång och somnade till några sex and the city avsnitt efter att fulla människor i kd sms bombade mig :P

Idag är det lördag :D så skönt. Idag ska jag inte skriva något alls på examensarbetet, så det så. För det är helg :P Ikväll ska man ut med tjejerna på statt och shaka rumpan lite, ska bli riktigt kul :) Vi ska va hos Izabelle innan. Blir nog trevligt :) Men nu först på dagen så kommer mormor hit och vi ska käka lite mat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0