Smile...

... bacause it´s the next best thing you can do with your lips :)

Idag har man lekt med Izabelle då, blev en promenix på en timme och sedan hämtade vi Benjamin på förskolan och åkte ner till stan, där de fikade och jag åt sallad. Sen kollade vi lite affärer och gick sedan mot järnvägparken och lekte lite :) Tog lite tokbilder, det var länge sen sist :P Hann inte bli så många dock för Benjamin frös så vi gick hemåt. Vi statt mötte jag Martin och vi gick och tog en fika, för det var ju hundra år sen sist. Så det var riktigt trevligt. Blev en sväng på stan också. Jag hittade en snygg jacka som Martin och tyckte var snygg. Billig också, men har nog jackor så det räcker... fast att det var jävligt snygg, hihi :P Nu på kvällen har jag skreve lite och sen kollat film med mammi, vi hyrde "all boys love Mary Lane" och "The mist" helt okej filmer båda två :) Trodde dock Mary Lane filmen skulle vara bättre, men oväntat slut iaf, sånt är alltid uppskattat! Nu blir det snart sängen efter några sex and the city avsnitt. Love them! :)


Jag kan inte sluta le, du är för go :)

Kommentarer
Postat av: ems

naw. kan inte heller sluta le. pratat med daniel hela kvällen. han är såå mysig

2008-11-21 @ 00:42:01
URL: http://foreverwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0