Snabba på

Seg dag än så länge. Skulle ut och gå med Izabelle och Benjamin i förmiddags, men regnet öste ju ner. Nu har det visserligen slutat så vi får se om det blir en promenix här senare. Annars idag har jag bara suttit med arbetet och städat garderoben. Ännu mer kläder som ska ges bort nu. Orkar inte ha kvar kläder som jag inte använder, bara slöseri med plats där inne ju. Så har fyllt två kassar fyllda med tröjor, linnen och byxor som ska till röda korset. Hoppas de blir glada :P

Hoppas denna vecka går fort så det blir lördag snabbt och jag ska på fest i Karlstad med Petra, Maddis, Danne, Henrik, Lucas, Sören och många många fler :) Ska bli riktigt kul. Vi är tydligen riktigt många som ska sova över hos Petra och Sören då också :P Men det blir kul. Sen nästa vecka så ska jag träffa Henke och sen till helgen blir det att åka till Emma gumman :) Så nu har man mycket att se fram emot, så nu får denna vecka se till att gå fort :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0