Snöstorm ute

Fortfarande trött efter helgen, helt sjukt. Men får helt enkelt sklla på Danne som förstörde min sömn natten till söndag :P Vaknade vid typ nio idag av att Tindra tyckte jag skulle gå upp, det är bara att göra det då liksom :P Har suttit och skrivit på arbetet mest idag, så trött på det så det finns inte! Vill bara att det ska vara klart. Men det krånglar ju med intervjuerna så det är så trist! Ska iaf till bibblan med mammi sen när hon slutat och låna lite referenslitteratur. Blir tokig på att sitta inne också, hade tänkt ta en promenad men det blir att strunta i då det är rena rama snöstormen ute, ser inge mysigt ut alls. Brr!

Nu är det inte många dagar kvar tills jag åker till Emma gummsan, ska bli så kul! Längtar massvis. Längtar även tills imorrn då Henke kommer :) Vi hoppas på att han kommer, beror på om han får sina pengar imorrn. Har ju inte setts sen förra veckan. Ska träffa Erik till veckan också, en av de som var med på festen i helgen. Så kul med nya vänner :)

Näe nu ska jag återvända till arbetet.

Kommentarer
Postat av: ems

snart ses vi hjärtat . du är bäst!

2008-11-24 @ 18:54:57
URL: http://foreverwithin.blogg.se/
Postat av: Anna

har du ny pojkvän? ;)

2008-11-26 @ 00:22:39
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0