Statt

Igår var det en trevlig kväll. Izabelle hämtade mig och så åkte vi hem till henne och fixade i ordning oss. Hon sminkade mig och sen kom Terese och Therese och Izabelle fick sminka och fixa Terese hår. Sen kom även Carro och hennes kille och vi satt och prata lite och drack lite smått. Vid sådär halv elva gick vi till statt och det blev ganska mkt folk denna kvällen :) Men party stämmningen infann sig aldrig, och Terese, Therese, Carro och Thomas gick efter ett tag. Jag och Izza fortsatte och dansa iaf, och man såg väl ngt känt ansikte då och då :) Var en helt okej kväll iaf. Fast att Izza hade ont i magen och jag var ganska så trött :P Vi höll ut till slutet iaf, hehe. Måste ju bara säga att folk ser inte alls likadana ut i ljuset som när det är nersläckt på statt :P Haha. Bilder från kvällen kommer på bilddagboken iaf.

Idag är det en slapp dag bara, ska skriva lite på examensarbetet och sen blir det kanske film hos Magnus ikväll.

Kommentarer
Postat av: Izza

nee ingen riktig partystämmning, de var lite illa. Fast ja tyckte nog vi hade de rätt så kul ändå :)

Du kanske borde skaffa sånnadär mörker glasögon så du inte får en chock när lampan tänds :P Puss

2008-11-17 @ 09:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0