Storstäd

Har inte blivit ngn tur till Karlstad ännu. Har inte hunnit. Har städat en massa, garderoben var verkligen i behov av en rejäl omgång :P Har sorterat bort en massa kläder som jag inte använt på ett tag som jag ska ge bort till röda korset eller ngt. Dumt att slänga kläder som är hela och rena liksom. Så nu finns det plats för mycket nytt ;) Hittade de tre påsarna med Andreas kläder som stått där inne också, måste ge dom till honom någon dag så jag blir av med dom. Står ju bara och samlar damm :P

Har börjat fixa lite med examensarbetet också. Men svårt att gå vidare när ens handledare inte svarar liksom. Blir störd! Såklart jag hamnat i en grupp där ingenting funkar med handledarna. Suck! Får väl jobba på lite och sen får man se när handledaren svarar och se om det är rätt det man gjort. Men illa att de inte svarar när man skickar mail och försöker få tag på dom.

Näe nu ska jag gå tillbaka till städningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0