Tok kväll

Igår så var man på statt då, halloween tema. Jag och Izza började dricka hemma hos henne och vi var redigt runda om fötterna när vi skulle gå till statt. Vi kom in iaf, men först fick man stå i kö, suck. Men Emmy och Linda stod bakom oss så man fick snacka och hålla igång för att inte frysa ihjäl. Emmy och Linda var utklädda, så fina så :) Men annars var det inte så många som var utklädda faktiskt... lite trist. Men jag ska väl inte säga något eftersom jag gick som mig själv :P

Väl inne så fortsatte vi dricka lite och så blev det en massa dans såklart :) Alla tre dansgolven var öppna så det var skoj. Live band på scenen också men det tror jag vi total missade. Träffade mycket kul folk, som man inte sett på ett tag. Lite degerforsare och så :) Men roligast var nog att träffa Morgan (Jasmines pappa) han har jag inte sett sen förra sommaren så det var kul :)

Vid sådär halv tre kom vi väl äntligen ut från statt och begav oss hem till Izabelle igen. Jag var nog inte allt för nykter då. Jag och Gittan blev hämtade av min snälla mammi iaf. Innan jag skulle sova fick jag besöka toaletten, brukar aldrig spy när jag varit ute men detta var ett tecken på att jag inte ska dricka så mkt! Sov dåligt och fick springa till toaletten även imorsse. Så illa! Aldrig mer alltså, blev inte människa förän sent på eftermiddagen. Men får tacka Izza för en trevlig kväll iaf, för kul hade vi.

Nu på kvällen har jag varit hemma hos Magnus och kollat lite film. Man orkar inte så mkt mer kan jag lova. Sååå trött. Nu är man iaf hemma igen och sitter med både datorn och Tindra i knät. Blir att sussa snart.


  

Kommentarer
Postat av: ella

söta bilder på katterna=)ha en bra morgon!

2008-11-03 @ 07:39:09
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0