Uppe med tuppen

Jisses jag somnade inte förän kl 4 i natt tror jag. Ändå gick jag upp vid halv 6, och är inte trött. Det kommer väl senare gissar jag på :P Pratade en massa med Emma gumman på msn i natt och sen så myste jag med Tindra innan vi äntligen gick och la oss. Tindra var då uppe i varv och ville busa och jag var jätte trött. Men hon la sig på mitt bröst till slut och spann. Tror hon somnade innan mig iaf. Idag får man se vad som händer. Ska städa lite och sen måste jag nästa åka till Karlstad och titta på en ny mobil. Kan inte ha denna gamla längre. Den funkar verkligen inte som den ska och batteriet är super dåligt. Näe nu blir det lite frukost tror jag.



Kommentarer
Postat av: Emma

oh, sånt är jobbigt! när ens kattunge vill busa mitt i natten. fanny brukar väcka mig ibland, jag är inte glad då :P



va fin du blev i håret föresten! passade du verkligen i!!! :)

2008-11-03 @ 12:10:44
URL: http://diiphthong.blogg.se/
Postat av: Anna

det var inte lång sömn...

2008-11-03 @ 22:43:25
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0