Spontan tripp

Har just varit ute och gått med Emelie och Nova. Blev en lite promenix i mörkret och kylan. Halt som tusan. Höll på att dra mig flera gånger, illa :P Nova var helt galet söt :) En rottis på 3 månader, hur fin som helst! Skulle bra gärna vilja ha, men finns inte tid tyvärr :(

Igår var man sådär riktigt galen och spontan och satte mig på tåget till Karlstad för att sedan åka vidare till Sunne. Henke och Patrik tyckte det skulle vara trevligt med besök, så jag tänkte varför inte :) Tåget var försenat och biljett aoutomaten i Krhamn funka inte, så tänkte att jag skulle köpa biljett på tåget men det hann jag inte göra förän vi var framm i Kd. Gratis resa till Kd vilken tur tänkte jag. Eftersom vi var försenade så skulle Sunne tåget vänta, men när jag klev av så fanns det inget tåg minsann. Jag och sju Sunne och Torby bor stod där och visste inte vad vi skulle göra. Efter en halvtimme i kylan så fixade SJ taxi till oss, det var mys :) Och behövde inte betala denna resa heller eftersom SJ stod för taxibilarna. Gratis resa från Krhamn till Sunne alltså - lyx :) Framme i Sunne så mötte Henke mig, skönt med en varm kram då kan jag lova ;) Sen gick vi hem till Patrik och där blev det lite film tittande och mys :) Jag och Henke somnade väl sådär runt tre tiden i Patrik säng. Vaknade vid tio första gången av mobilen men sen znoozade vi till halv tolv :P Var så mysigt att ligga under varma täcken. Vi hann iaf äte frukost och sedan gick vi till stationen, det snöade lite så jag blev glad. Medans vi satt där och väntade på att min buss skulle komma så snöade det bara mer och mer, mys :) Hur som helst var det en trevlig lite tripp till Sunne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0