varmt och skönt

Obama vann president valet i USA, wiie :) Dessutom USAs första mörkhyade president. Lite coolt! Rätt kandidat som vann iaf tycker jag :)

Idag har man typ varit ute hela dagen :) Sol och varmt hela dagen ju! Jag, Izabelle och Benjamin tog oss en promenad. Ut till Marieberg gick vi, solen värmde jätte skönt. Tog en fika på kafferian där, mys mys :) Sen gick vi hemåt mot stan igen. Sen tittade vi förbi Emmy en sväng och gosade med Putte och tittade på ödlorna. Benjamin tyckyte de var inressanta :) Sen gick vi till centrum och jag köpte ett par stövlar på Bergkvist och sen mötte jag mammi vid Johanssons och vi tog sällskap hemåt. Skönt att vara ute och gå, speciellt idag när det varit så fint väder. Åt lite mat och plugga lite innan jag gick hemifrån igen. Gick och mötte Jocke på station och vi gick och bowlade. Jätte kul, vi hann med 4 serier och jag vann 3 av 4, han var lite sur :P Sen gick vi tillbaka till station och jag vinka av och nu är jag hemma igen. Blir en lugn kväll nu. Ska kolla lite sex and the city och sen blir det nog sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0