Ny mobil behövs!

Funderar på att beställa en ny mobil på internet, den jag vill ha verkar ju inte finnas i någon butik i närheten. Så surt! Den kan finnas på siba ute på Bergvik i Karlstad men då är den också dubbelt så dyr än om jag köper den på internet och det har jag inte lust med alls... Ska kolla teknikmagasinet i Karlstad innan jag bestämmer mig bara. Men visst är den fin? ;D

Grått och trist ute. Jävla höst alltså. Skulle bra gärna vilja åka utomlands, skulle egentligen till thailand om sådär två veckor. Men eftersom det är slut med Daniel så blir det inte heller någon resa. (vi fick pengarna tillbaka iaf ) och jag sörjer inte ändå. Kan ju inte åka utomlands med någon det inte känns bra med. För er som inte vet så tog det slut för några veckor sen typ. Klarar inte av svartsjuka, inte i den mängden iaf! Nej det finns fler fiskar i sjön så att säga :P Just nu trivs jag som singel iaf :)

Kommentarer
Postat av: Anna

ja jag lurade på om det var slut mellan er för du har inte skrivit om er på ett bra tag. vad tråkigt att det inte höll, men såklart det finns fler fiskar i vattnet :) hoppas du hittar nån trevlig snubbe snart :)

2008-11-10 @ 23:25:55
URL: http://annaflickan.blogg.se/
Postat av: Carro

Den är gööörläcker jue;)

2008-11-12 @ 12:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0