back stabbing

Trött på back stabbing bitches! Ska inte tjejer hålla ihop mot killarna eller? Varför bete sig som svin mot varandra istället? Finns oskrivna regler som man följer, men för vissa finns inte dessa. De kan gå ur långt som helst, men det resluterar också i att man inte har några vänner kvar heller.

Har varit med Izabelle gumman, varit ute och åkt lite, fikat lite och snackat en massa! Hon är världens bästa vän och jag skulle inte klara mig utan henne. Tack för att du finns gumman min!

Resten av dagen idag så blir det att umgås med Daniel :) En lugn söndag helt enkelt. Orkar inte så mycket mer, är fortfarande inte frisk som sagt. Men imorrn är det dags för praktiken iaf, lovely :) Hoppas bara att jag orkar med. Ha en trevlig söndag nu :) Ta hand om era vänner.

Kommentarer
Postat av: izza

tack gumman

2008-09-21 @ 19:47:10
Postat av: Anna

nu har du vart sjuk länge, bli frisk nu!! ;)

2008-09-21 @ 21:11:27
URL: http://annaflickan.blogg.se/
Postat av: marie

hänt nått?

2008-10-01 @ 21:34:40
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0