Deppig

Nu ligger man i sängen och väntar på att Daniel ska komma hem efter spelningen, som är klar om sådär en timme.

Idag har man varit i Karlstad under dagen. Izabelle och Benjamin kom och gjorde mig besök, vi lekte lite med katterna och sen gick vi ner mot stan. Solen sken och det kändes som rena rama våren ute. Izabelle tog av sig jackan, jag hade lust till det med, men eftersom jag fortfarande inte är frisk så tvingade jag mig själv att ha på den iaf. Vi gick och kollade lite affärer vi två sjukisar. Hittade lite smått och gott. Åt mat på kebabhouse, men nyttig mat i form av pasta och lasagne. Sen travade vi tillbaka till herrhagen och då var det såååååååå varmt så jag var bara tvungen att ta av mig jackan. Izabelle och Benjamin följde med upp och sa hej till katterna och även till Daniel, som kommit hem från Åmål då, innan de åkte.

Kvällen har varit bra. Daniel skjutsade mig till Izabelle vid 18 tiden och vi sminkade oss och fixade hår och grejer. Carro kom och även Erra, som för övrigt fyllde år - Grattis gumms! Jag och Izabelle hade klädproblem. Jag hade mega problem, var dessutom deppig och allmänt nere. Vi kom iväg till Anne-Lie till slut och där satt vi och prata en massa innan vi drog till bowlingen. Där var det trevligt och vi fotade och spelade. Super skoj, jag vann dessutom :) Efter bowlingen så gick vi hem till Izabelle och pratade lite innan vi sedan drog till statt, jag var bara nere och deppig. Plus inte alls i form för att dansa. Förkyldningen är kvar i kroppen. Daniel stod i dj båset så jag satt lite vid honom men sen drog jag hem, orkade inte vara kvar. Vet ej varför jag är så deppig. Hoppas bara det är idag. Trevlig kväll annars iaf.


Kommentarer
Postat av: Anna

hoppas det är ngt tillfälligt ja, som sagt

2008-09-21 @ 21:13:26
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0