Full rulle

Är så jäkla trött, varit full rulle hela dagen. Vi har varit ute precis hela dagen också med barnen. Solen sken och det var riktigt varmt och skönt. De kom in både en ekorre och en katt på gården idag så barnen var i extas :P Sen hade vi besök i form av släktingar till en av fröknarna. De var från USA och barnen sprang omkring och lekte med varandra trots att de talade olika språk :) Så kul att se, man kommer ganska långt på kroppspråket helt enkelt :)

Efter praktiken så blev det mat och sen gick jag och mammi ut på en timmes promenad, hade gärna gått mer. Helt underbart ute faktiskt. Följde med mammi till maxi och hämtade ut ett paket med kläder och sen gick jag hem till Emelie. Hon visade hur fint hon hade gjort i hennes och Johans sovrum, super snyggt i färgerna svart och rött :) Sen så satt vi och pratade och jag gosade lite med Sixten innan jag gick hemåt.

Nu sitter jag här och ska snart hoppa i säng, är så trött.

Kommentarer
Postat av: Anna

underbart o va ute när det är så härligt väder!!

2008-09-24 @ 23:47:04
URL: http://annaflickan.blogg.se/
Postat av: izza

nu vill ja ha fler skriverier här :P

2008-10-01 @ 21:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0