Julklappar

Blev ingen praktik idag heller, mår helt enkelt inte bra än. Helt sjukt! Men imorrn ska jag iaf iväg. Har försökt äta ordentligt idag fast att det tar emot. Men måste göra det så jag får energin tillbaka liksom.

Har fördrivit tiden med att plugga och slå in julklappar! JA ni läste rätt :P Jag har faktiskt köpte rejält mycket julklappar och det är bara september! Detta beror såklart på att jag kommer vara Thailand i november och typ till några dagar innan julafton. Så jag har inte gått och blivit tokig :P Men jag kommer inte hinna med att köpa julklappar och slå in dom innan julafton alltså. Så får fixa allt nu istället. Så jag är ute i mycket god tid helt enkelt :) Känn ingen stress, hehe :P


Kommentarer
Postat av: Anna

fy fan vad skönt o va klar med julklapparna!!! jag måste oxå sätta igång ju!! så man inte är ute i sista minuten!

2008-09-22 @ 22:09:20
URL: http://annaflickan.blogg.se/
Postat av: Anonym

saknar dig gums! puss / ems

2008-09-26 @ 14:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0