Mirrors



Idag var jag och Daniel på bio, vi valde att gå på premiären på Mirrors. En skräckfilm. Som var riktigt riktigt bra. Tyvärr dåligt slut dock. Men annars bra. Filmen var två timmar lång så det blev ingen fruktsallad när vi kom hem, vi har inte haft någon ork till det faktiskt :P Just nu så håller Daniel på att fixa med grejerna till tävlingen imorgon och jag hoppas verkligen det kommer gå bra för honom, ska hålla tummarna som bara den :)

Imorgon blir jag alltså ensam hemma med katterna men Izabelle och Benjamin kommer til Karlstad och gör mig sällskap under dagen. Så vi får se vad vi hittar på för en massa kul :) Har ju alltid kul med de där två sötisarna :)  Mår dessutom lite bättre idag, men får host attacker då och då, vilket är jobbigt. Var riktigt jobbigt när man satt på bion förut och fick ett sånt där anfall -suck- Hoppas jag är helt frisk till på måndag då jag ska till praktiken.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Usch den filmen skulle jag ALDRIG våga se.. skulle inte kunna kolla i en spegel igen ;D

2008-09-20 @ 18:45:35
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Anna

usch jag törs inte se såna filmer..

2008-09-21 @ 21:13:00
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0