Ny vecka

Igår var det måndag och en ny vecka i skolan. Började med heldag, från 9 till 16. Sov själv med katterna i Daniel lägenhet så tog bussen från centrum till Universitet på morgonen. Satt och skrev hela dagen under föreläsningarna så var helt slut i handen, hade super ont! Då har man verkligen antecknat mycket vill jag lova. Jag och Linda åt mat i restaurangen i studenternas hus. Jag åt en pasta med spenat och lax, den var såååååå god så dit ska jag gå och äta fler gånger. Mätta och belåtna blev vi. Daniel kom och hämtade vi Universitet sen och vi åkte hem och kolla film och kollade på internet på ön i Tahiland som vi har tänkt oss att åka till. Ska boka resan i morgon är det tänkt :)

Idag hade jag bara en föreläsning och slutade vid tolv, Daniel kom och hämtade och vi åkte ner till stan och handlade lite innan vi åkte hem och gjorde våfflor. Smaskigt värre. Sen åkte vill Krhamn och kollade på en lägenhet som Daniel är sugen på. Den var verkligen super fin! Sen ikväll har jag mest pluggat.

Imorrn blir det att träffa Izabelle, var evigheter sen så ska bli jätte kul att få umgås med min gumma :) Men till helgen ska vi minsann umgås också tycker jag :) Måste upp till praktiken imorrn och lämna papper in för Vfu perioden imorrn också. På torsdag blir det sjukhuset för min del då jag ska ta bort hudförändringar på armen. Inte kul men bra att få bort dom och testade. Men scary iaf, hatar bedövnings sprutan :/

Kommentarer
Postat av: ems

duktig du är gumman som antecknar så mycket!



mys med thailand :( vill också! kommer det bli dyrt eller? bjuder daniel eller? ;) hehe.



puss gumman.

2008-09-03 @ 17:18:12
URL: http://foreverwithin.blogg.se/
Postat av: ems

Svar: TACK GUMMAN!



och jooo ' a shot at love ' är en superbra serie. man blir fan kär i killarna hon har där. ojojoj! :D

2008-09-04 @ 23:57:01
URL: http://foreverwithin.blogg.se/
Postat av: Anna

alla ska ut och resa, hur har folk råd? jag har inte fem öre över... kanske är att mina pengar går till djuren m.m....

2008-09-05 @ 22:50:34
URL: http://annaflickan.blogg.se/
Postat av: Anna

kul med praktik! det hade ju inte vi när vi läste så jag får ju inget jobb, fy fan vad trist med studieskulder på 200.000 kr som jag betalar av nu och ingen vill anställa mig, ingen! är såå arg på att jag läste detta (vill inte ens jobba med det tror jag!)! vill vinna pengar så man slipper fundera på jobb o skulder osv...

2008-09-05 @ 22:52:31
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0