Onsdag

Måste bara säga att detta är ingen chatt. Jag kan alltså inte svara på frågor i varje inlägg, men som jag skrev i mitt förra inlägg så kan jag svara om personen i fråga skriver mail adress  (för mail har väl ändå de flesta) eller blogg adress.

Onsdag idag alltså. Har pratat lite med Maddis och Emelie. Saknar dom och alla vänner just nu. Man känner sig total isolerad när man är sjuk ju... Izabelle kanske kommer förbi en sväng idag om hon hinner. Annars ska vi ta ett telefon samtal. Hon är också sjukis. Tydligen många som är det nu, men det är väl vanligt för denna årstid liksom. Längtar till praktiken. Har nu missat tre dagar. Saknar mina små barn och alla pedagoger på förskolan ju. Men vi får se när jag kan gå dit. Har hostat hela natten så man får ju inte så mycket sömn på nätterna kan jag lova :( Känner mig helt matt och orkeslös, tur att det finns bärbara datorer, film och massa kurslitteratur - är ju sysselsatt iaf :P

Daniel kommer hem från Norge nu här i eftermiddag så han kommer hit iaf, ska bli mys. Han skulle bara hem till katterna först och ge dom mat och gosa lite. Imorrn skriver han på kontrakten för nya lägenheten. Han har fått en lägenhet här i Krhamn, helt underbart :) Visserligen är Karlstad mkt bättre än lilla Krhamn men nu kommer han och katterna närmare :) Jag har fått fria händer att designa lägenheten, wiie :) 1 November är det inflyttning som gäller.

Kommentarer
Postat av: Anna

skönt att han fått lgh närmare :)

2008-09-17 @ 12:28:34
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0