Pusta ut

Nu kan jag pusta ut! Fick provsvar på mitt hepatit c prov som jag tog för två veckor sen och det visade sig vara negativt. Så skönt! Tycker det är läskigt att de inte har testat allt blod som människor fick vid operationer från 1969-91. Jag gjorde två stora operationer under denna tiden. Fast man kanske inte visste vad hepatit c var då, tack och lov så var mitt prov negativt iaf!

Nu kommer snart Daniel hem och vi ska till Karlstad och på bio som sagt och myskväll med fruktsallad, mums :)

Kommentarer
Postat av: Anna

skönt det iallafall!!! herregud inte kul o få veta att man måste testa sig för sånt där!!!

2008-09-19 @ 21:15:38
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0