Sämst!

Ännu en dag då man ligger hemma och sjuk då, surt! Jag förstår inte varför denna förkyldning inte ger sig. Skulle ju börjat med praktik igår men fick ringa och säga att jag inte kunde komma. Min handledare sa att det hördes att jag var tjock i halsen och sen så skratta hon och sa att det var väl tur att jag är sjuk innan jag kommer dit för då kanske jag slipper vara sjuk efter praktiken som man ofta blir. Barn baciller är giftiga ju :P Hoppas verkligen jag slipper att vara sjuk efter praktiken, för då är det inte så lång tid kvar tills jag och Daniel lämnar Sverige för Thailand i sådär 20 dagar, lovely :) Kommer ju hem några dagar innan julafton, så skönt att slippa julstressen. Men lite stressigt blir det här nu innan då jag ska hinna köpa alla julklappar innan vi åker. Men jag ligger bra till, har redan köpt och slagit in 6 stycken redan :P hehe.

Det är konstigt att sååååå många läser min blogg men typ bara 3-4 kommentera, dåliga ni är! Ska ni ändå läsa kan ni faktiskt slänga in en kommentar ibland, suckers :P

Kommentarer
Postat av: anna

jag kommenterade mycket ett tag men slutade eftersom DU aldrig svarade! inte en enda gång har du svarat på en kommentar.. Stor ide då.

2008-09-16 @ 17:51:12
Postat av: izza

fy farao för att va sjuk :( när har du tid med mig då? puss

2008-09-16 @ 18:41:12
Postat av: Anna

usch, trist o va sjuk!! ja barnbaciller brukar vara farliga!!

2008-09-17 @ 12:25:40
URL: http://annaflickan.blogg.se/
Postat av: Anna

inge avundsjuk på er alls jag... hehe =)

2008-09-17 @ 12:25:56
URL: http://annaflickan.blogg.se/
Postat av: Anna

(det är inte jag som har skrivit den kommentaren ovan, jag har alltid mitt namn o bloggadress inskrivet) ... man kan ju inte svara på alla kommentarer heller tycker jag, det beror ju på om det är viktigt.. man kan ju inte sitta o svara på allt hela tiden då hinner man ju bara sitta vid datorn typ, man har ju annat o göra oxå =)

2008-09-17 @ 12:27:18
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0