Skitsnack

Folk är bra på att snacka skit, speciellt tjejer! Men oftast är de tjejer som snackar skit om andra tjejer bara så jävla avundssjuka så man ska väl inte bry sig speciellt mycket heller. Men lågt är vad det är, sköt er eget istället.

Ikväll blir det lugnt, Daniel och jag ska på bio om det går någon bra film. Sen imorgon åker Daniel på fiske tävling så vi hoppas han vinner :) Det blir klirr i kassan till Thailand i såfall :) Och imorrn fyller Erra år så tjejerna ska samlas och det blir bowling på kvällen. Jag är inte frisk och har ingen ork men vill inte bara sitta hemma så ska följa med iaf. Daniel har ju spelning på kvällen så jag får roa mig med tjejerna medan han står och är snygg i dj båset :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0