Svar på tal

Fick detta som kommentar av någon som kallar sig anna:
anna om Sämst!: jag kommenterade mycket ett tag men slutade eftersom DU aldrig svarade! inte en enda gång har du svarat på en kommentar.. Stor ide då.

Hur ska jag kunna svara till någon som jag inte vet vem det är och inte lämnat sin egen blogg adress eller mail så jag kan svara någonstans? Och att ge kommentarer innebär inte bara att ställa frågor heller! MEN lämnar du en blogg adress och en fråga som är intressant att svara på så ska jag bättre mig.

Fortfarande sjuk och eländig, när får jag bli frisk? :(

Kommentarer
Postat av: anna

jag har ingen blogg.. Alla har inte det. Varför kan man inte ställa frågor då? Märkligt. Men ska du ha massa regler för HUR man ska få kommentera så kommer du nog inte få så mycket kommentarer. Sånt tröttnar folk på!

2008-09-16 @ 23:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0