Tillbaka till Förskolan



Idag var man på förskolan då, helt underbart att träffa alla söta barn igen. De flesta kände igen mig och sen var det lite nya barn men jag lärde mig alla namnen direkt på de nya och de är lika härliga de :) Varit ute största delen av dagen, så det var toppen. Solen har ju varit framme hela dagen och värmt. Var som vår påväg att bli sommar. Helt underbart. Men varför kunde det inte varit så i sommras för? Vi åt mellanmål ute i parken så det var riktigt mysigt. Träffade Anna också, hon var inne på andra avdelningen och ställde frågor till barnen där för sitt examensarbete. Henne har jag inte sett på ett tag så det var super kul. När hon kom och hämtade Sebastian sen så var vi tvungna att prata lite om min kurs och hennes examensarbete.

Efter praktiken gick jag hem till Adde en sväng, träffas ju inte direkt så ofta längre. Vi snacka lite skit innan jag var tvungen att gå igen. Nu ska man skriva lite på arbetet innan det är dags att fixa mat. Mammi ska ut och äta ikväll med vänner. Daniel kommer hem från Norge vid 18 tiden så väntar nog tills att fixa mat tills han kommer, mkt roligare att käka ihop ju :)

Kommentarer
Postat av: marie

vi har kollat på ett jättefint hus:D

2008-09-23 @ 19:22:32
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: izza

när ska vi ses då?

2008-09-23 @ 20:05:45
Postat av: Anna

ja det är så trist att äta ensam!

2008-09-24 @ 12:20:03
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0