air hockey = våldsamt

I

dag har jag och Emma varit i Eksjö och bara slappat och haft skoj. Vi åkte in vid två och gick och åt pizza för att sedan gå iväg och hyra film. Vi hyrde 6 stycken :P Så nu har vi att göra i tre dagar framöver, hehe. Blev både komedier och skräckfilmer så det ska bli kul. Vi köpte ju även godis för det hör ju till att kolla på film speciellt när det är helg ju :P Sen gick vi och spelade flipper spel, som är såååå kul :D Efter det var det dags för air hockey och jag vann första matchen sen var det dags för match nr 2, emma är våldsam kan jag lova! Hon fick iväg pucken över hela planen och rakt upp i mitt ansikte, föll som en fura ner på golvet. Pucken träffa ögat och tårarna bara rann fast att jag samtidigt skratta. Det gjorde så ont! Emma sparng över till mig och sa förlåt hundra gånger. Ska bli intressant att se hur jag ser ut imorrn  :P Är redan svullen liksom, hehe. Emma är ganska ångerfull och det borde hon vara, haha :P

Nu ska vi kolla film och äta gott :D



Kommentarer
Postat av: ems

haahahahah "emma är ganska ångerfull å det borde han va." tackar :P

2009-02-03 @ 05:47:52
URL: http://foreverems.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0