Duktig :P

Nu sitter man och känner sig lite nöjd. Emma är i skolan och jag har plockat lite här hemma, diskat all disk som blev i helgen och gått en liten promenix med hundarna. Duktig jag är :P haha. I brist på annat liksom. Vid två så ska jag iaf ta bussen in till Eksjö och möta Emma, blir lite shopping och handla lite mat hem. Vi ska ju gå på en GI diet typ, inget bröd, pasta eller så... och sen ska vi  motionera mkt tillsammans nu när jag är här så det ska bli kul :) Imorrn blir det t.ex. friskis och svettis tillsammans med Hanna :)

Nej nu blir det nog en dusch för mig.

Kommentarer
Postat av: ems

du SKA va me på friskis å svettis ikväll du!

2009-02-03 @ 05:45:29
URL: http://foreverems.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0