Fortfarande sjuker

Fortfarande sjuk och det suger, har jätte svårt att andas speciellt på nätterna. Sover inte alls bra men vill sova hela tiden för jag är så matt och svag. Henke är underbar och tar hand om mig, stackarn :P Vi har film maraton pga att jag inte orkar så mkt annat just nu, men kolla på film är mys :) Igår åt vi tacopaj med vitlökssås och kollade på the others :)

Just nu håller jag på och genomgår en liten förvandling i form av ny hårfärg, vet inte riktigt hur det blir ännu... men det märks :P Nyfiken på hur slut resultatet blir iaf :) Ikväll blir det iaf fortsatt lugnt och vi ska väl kolla på "Walk the line" underbar film ju! Hoppas jag blir frisk till på lördag då Emmy och Glenn har fest iaf, vore kul att komma ut lite. Jag och Henke ska ut och äta någonstans om jag blir frisk till helgen också, mys :)

Kommentarer
Postat av: robert

helt seriöst, vad ful du är. puss

2009-03-10 @ 11:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0