Inte en tråkig stund...

... med Emma gumman.
Emma är för söt Igår när vi var och åt mat inne i Eksjö så beställde jag lövbiff, när vi sedan fick maten så frågade Emma vad lövbiff är egentligen efter att ha tittat på min tallrik. Jag tänkte att jag skulle skoja lite med henne, så jag var allvarlig medan jag petade lite på min mat och svarade: det kommer från träd. Det blev helt tyst och hon tittade på mig och trodde verkligen jag var allvarlig, kan det bero på att det finns med "löv" i ordet lövbiff?? Hehe, vilket träd undra Emma, såååååå söt! Idag kollade vi på Parlamentet på datorn och kollade på Björn Gustavsson när han driver med Reinfeldt, Efter att vi kollat ett tag så säger hon: vem är han den där Reinfeldt egentligen? Jag trodde jag dog, skratta en del :P Ja jag har ju inte tråkigt med Emma iaf, sötnos! Hon kläcker ur sig sådana kommentarer då och då och är lättlurad.  Sötnos! Love you gummsan min :)


Kommentarer
Postat av: andrea

dagens roligaste. absolut :)

2009-02-05 @ 16:47:24
Postat av: Maria

Haha Emma och hennes hjärna jobbar inte sp bra ihop alltid=) Gulle Emma<3

2009-02-06 @ 01:01:13
Postat av: Sanningen

Hon verkar väldigt intelligent = IQ fiskmås...

2009-02-06 @ 08:09:29
Postat av: angelica

Emma i ett nötskal hehe

2009-02-06 @ 09:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0